Top latest Five دستگاه تصفیه آب Urban news

Wiki Article

موارد مصرف تصفیه کننده آب عمدتا برای نوشیدن آب آشامیدنی میباشد. با این حال شما میتوانید برای اتو کردن لباس های خود نیز از آب تصفیه شده استفاده نمایید تا بخش بخار اتوی شما رسوب نزند و از بروز لکه های ناشی از رسوب موجود در بخار آب اتو جلوگیری نمایید.

لو پرشر یا شیر برقی فشار پایین نیز در صورتی که آب قطع باشد پمپ را قطع میکند تا بدون آب و بی مورد کار نکند.

کمبود بارش نیز خود دلیلی برای کاهش کیفیت آب آشامیدنی است؛ تا جایی که در بسیاری از شهرها حتی آب تصفیه شده درون لوله ها نیز اصلا قابل شرب نیست!

همان‌طور که می‌دانید، در بهترین دستگاه تصفیه کننده آب، اتصالات بسیاری به‌کار می‌رود.

با کمک سوئیچ‌های قطع فشار بالا و فشار پایین در هنگام پر شدن مخزن و یا قطع جریان آب ورودی

عمر مفید هر یک از فیلترهای دستگاه در حدود ۱ سال است، بنابراین نیازی به تعویض و نگهداری دائمی ندارد.

فیلترها و ممبران دستگاه های تصفیه آب خانگی می بایست در فواصل زمانی مشخص تعویض شوند. فیلترهای کربنی نقش مهمی در افزایش طول عمر ممبران دارند.

بنابر این اگر نیاز به آب تصفیه شده با مشخصات تعریف شده و خلوص بالا دارید، استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی برای شما یک ضرورت محسوب می شود، here که نه تنها مزیت های منحصر به فردی دارد، بلکه مانع بسیاری از خرابی ها و از کار افتادگی ها در سیستم می شود.  

بعضی از مدل‌های این سری دارای شیر جانبی برای سوییچ از حالت خروجی فیلتر شده به فیلتر نشده دارد.

هر کدام از دستگاه‌های تصفیه کننده آب خانگی شامل قطعات زیادی هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فیلترهای مختلف، مخزن آب، پمپ، گیج فشار روغنی، هوزینگ ممبران، هوزینگ دستگاه، اتصالات پلاستیکی، شاسی، شیر ورودی دستگاه، شیر برقی، ترانس، شلنگ و شیر برداشت اشاره کرد.

هر لوازم خانگی نیاز به سرویس و نگهداری خاص خود دارد. دستگاه تصفیه آب هم دارای فیلترهای مصرفی میباشند که پس از اشباع شدن نیاز به تعویض پیدا خواهند نمود و شرکت تصفیه آسا پس از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی به شما خدمات پس از فروش مادام العمر هم ارائه مینماید.

دستگاه هایی که از فروشگاه به آبی خرید می کنیم خدمات پس از فروش و نصب رایگان هم دارد؟

بله نصب در سرتاسر ایران رایگان هست و ما با تمام توان خود سعی میکنیم که بهترین خدمات را به مشتریان خود بدهیم، بصورت حضوری، تلفنی و از طریق اپ های ارتباطی پس نگرانی داشته باشید.

سفارش و خرید آنلاین محصولات تصفیه آب و هوا پرسش و پاسخ (سوالات متداول) فروش و تعویض فیلترهای تصفیه آب دستگاه تصفیه هوا خانگی نصب دستگاه تصفیه آب خانگی تست آب آشامیدنی و آب تصفیه شده

Report this wiki page